Retail Serbia

Trgovina u Srbiji

Vi ste ovde: Home Forum Trgovina u Srbiji Saopštenja za medije Kako da budete relevantni u kreiranju sadržaja?
Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

TEMA: Kako da budete relevantni u kreiranju sadržaja?

Kako da budete relevantni u kreiranju sadržaja? 10 meseci 3 nedelja pre #1029

  • Zarko
  • Zarko's Avatar
  • Van mreže
  • Dijamant [RS] foruma
  • Poruka: 676
  • Karma: 1
Prosečan čitač provede samo 20 sekundi “posmatrajući” novi članak. Kako u moru raznih poruka da budete drugačiji i privučete pažnju vaših korisnika? I kako da vas Gugl primeti?
Komunikacija na digitalnim kanalima jeste vizuelno važna kako bi privukla pažnju, ali sve te divne, sjajne okice koje gledaju pravo u tebe, sve te kuce i mace koje biste istog trena privoleli relevantne su za “ORCU” i kompanije koje nude proizvode za četvoronožce, ne i za sve ostale. U nameri da budu inovativne kompanije i marketari pokušavaju da se prilagode trendovima, koriste neprikladan rečnik i biraju društvene mreže koje nisu adekvatne za njihovo poslovanje i njihovu ciljnu grupu


Content marketing važan je za poslovanje jer direktno utiče na odluke pri procesu kupovine. Istraživanja na globalnom nivou pokazuju da se sve više budžeta investira u content marketing i da su ulaganja kompanija apsolutno poslovno opravdana. U istim tim istraživanjima ispitanici iz raznih kompanija potvrđuju da nisu dovoljni samo baneri da biste privukli pažnju neophodno je da kreirate ubedljive, emotivne priče koje povezuju ljude i događaje. Da ovo sve nije samo puka priča pokazuje i broj konferencija koji u svom nazivu nosi content marketing u regionu i u svetu koji je održan ove godine, ali i najavljen za sledeću godinu.

Sada kada je marketing sadržajem tako raširen, i kada kompanije imaju veliku moć u svojim rukama jer imaju sopstvene digitalne kanale komunikacije treba da planiraju svoju strategiju, izađu iz uniformisanih šablonskih poruka i naprave dragocenu komunikacijsku platformu.
Represent Communications nakon prve konferencije u Beogradu nastavlja da edukuje na temu content marketinga i otvara vrata akademije 15. novembra u Knez Mihalovoj 1-3/II. Više informacija možete pronaći na sajtu Represent Communications-a

Unapredite vaš marketing sadržajem za dva meseca kroz školu Content academy i organski povećajte vaše poslovanje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pogledajte još

  • Korisne informacije

  • Šta je Retail Serbia?

  • Registrujte se!

Retail Serbia logoRetail Serbia prenosi vesti iz trgovinskog i logističkog sektora. Retail Serbia ima detaljan direktorijum trgovinskih i logističkih kompanija kao i kompanija koje pružaju usluge ovim industrijama sa opisima delatnosti, kontaktima, slikama i svim drugim neophodnim podacima. Retail Serbia ima katalog opreme za trgovce i logističare. Retail Serbia ima forum u kome možete diskutovati najnovije vesti, aktuelne teme, postaviti pitanje kolegama iz branše ili kao krajni potrošač preneti Vaše iskustvo iz kupovine. Retail Serbia je autor Retail magazina. I još mnogo toga... Istražite portal i vratite se ponovo.


ZajednicaRegistrovanjem na Retail Serbia Portalu dobijate mnoge prednosti poput mogućnosti prijavljivanja Vaše kompanije u Retail direktorijum, kao i učestvovanja u diskusijama i pristupu sadržajima namenjenim pre svega registrovanim korisnicima.

Ukoliko se odlučite za tu opciju možete dobiti i besplatnu elektronsku kopiju nekih od prethodnih brojeva Retail magazina.

magazin-logo
Posetite naš drugi sajt, Retail magazin, na kome možete pronaći sva izdanja našeg magazina u elektronskom obliku kao i kataloge i promocije trgovinskih lanaca u Srbiji.

Povežimo se :)

Pratite nas

Vesti | Kompanije | Forum