Retail Serbia

Trgovina u Srbiji

Vi ste ovde: Home Forum Trgovina u Srbiji Saopštenja za medije Još nedelju dana do 18.konferencije medijskih trendova SEMPL
Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

TEMA: Još nedelju dana do 18.konferencije medijskih trendova SEMPL

Još nedelju dana do 18.konferencije medijskih trendova SEMPL 11 meseci 1 dan pre #1085

  • Zarko
  • Zarko's Avatar
  • Van mreže
  • Dijamant [RS] foruma
  • Poruka: 698
  • Karma: 1
Za nedelju dana, 24. novembra 2016, u GH Bernardin u Portorožu počeće 18. konferencija medijskih trendova SEMPL. Tokom dva dana učesnici će imati priliku da slučaju izlaganja dvadeset međunarodnih stručnjaka iz oblasti medija, marketinga i komunikacija i učestvuju na šest praktičnih radionica.

U svom osamnaestom izdanju konferencija medijskih trendova SEMPL, na kojoj organizatori očekuju oko 1000 učesnika iz svih država jadranskog regiona, će ugostiti oko dvadeset međunarodnih govornika koji će izložiti aktuelne trendove u medijsko-komunikacionoj branši. Paralelno će biti organizovano šest praktičnih radionica, a kao i svake godine i ovog puta će biti dodeljene nagrade Sempler najboljim medijskim strategijama godine, kao i dve nagrade TOP SEMPL medijskom menadžeru godine i medijskoj zvezdi budućnosti.


Konferenciju će prilogom o snazi strateškog kazivanja priča otvoriti Kindra Holl, američki stručnjak za storytelling, a dr. Sebastian Wernicke, naučnik za podatke u nemačkom savetodavnom društvu Solon, će se posvetiti pitanju u kolikoj meri se prilikom donošenja poslovnih odluka možemo osloniti na velike baze podataka. Mnogo pažnje se sigurno privući i provokativni britanski preduzetnik Sheridan Shed Simove, poznat između ostalog po tome da je pokušao da svoje ime promeni u Bog i da uvede sopstvenu valutu ego. U svetlu nedavnih američkih predsedničkih izbora biće zanimljiva i Dorie Clark, savetnica za komunikacije u predsedničkoj kampanji Howarda Deana 2004. godine, inače vanredna profesorka u poslovnoj školi Fuqua američkog univerziteta Duke. Na SEMPL-u će govoriti o tome kako razviti prodorne i prelomne ideje, po kojima ćete postati poznati i izdvojiti se iz proseka na prepunom tržištu.

Conor Mullen, komercijalni direktor digitalnog odeljenja irske nacionalne radiotelevizije RTÉ, posvetiće se istinama i zabludama o programatičnom oglašavanju, a Sumi Chumpuree-Reyntjes, rukovodilac prodaje za Srednju i Istočnu Evropu u preduzeću za tehnologiju oglašavanja Unruly, otkriće tajne stvaranja viralnih oglasa pomoću takozvanog "emotivnog ciljanja".

O novim, uspešnim poslovnim modelima govoriće Jure Gostiša, direktor digitalnog razvoja u časopisu Finance, Fredrik Andersson, glavni direktor razvoja proizvoda u švedskoj medijskoj kući "Bonnier Business to Business", Victor Croitoru, regionalni direktor za razvoj novih poslova i strategiju za Istočnu i Srednju Evropu u medijskoj agenciji IPG Mediabrands iz Rumunije, kao i George Bethell, glavni strateg za kanale komunikacije u medijskoj agenciji PHD iz Velike Britanije.


Praktično znanje na šest radionica

Učesnici SEMPL-a svoje znanje će moći dodatno da nadograde na šest praktičnih radionica koje će se oba dana održavati paralelno sa centralnim programom. Simon Struna, rukovodilac projekata u internet medijskoj agenciji iPROM, predstaviće prednosti programatičnog zakupa oglasnog prostora i interneta stvari, kao i mogućnosti oglašavanja na uređajima, povezanim na internet. Boštjan Kušnjerek, direktor marketinga u AGB Nielsen Media Research, predstaviće merenje televizijske gledanosti u vremenskom pomeraju (»time-shifted viewing«), a Nataša Mohorč Kejžar, direktorica Ipsosa Slovenija, posvetiće se značaju kvalitetnog planiranja akcija oglašavanja i kvalitetnog merenja njihove efikasnosti. Maja Michieli, rukovodilac NeuroLaba u Valiconu, i dr. Luka Zevnik, suosnivač i produktni rukovodilac preduzeća BlackBox, pomoću praktičnih primera će pokazati kako neuronauka može da poboljša efikasnost priča. Saša Stanković, upravljač digitalnim medijima u hrvatskom preduzeću Foreo, predstaviće kako koristiti digitalne kanale komunikacije za predstavljanje novog proizvoda, a Zoran Leban Trojar će se posvetiti društvenoj mreži Instagram u marketingu i dati savete, kako da robne marke privuku prave pratioce.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pogledajte još

  • Korisne informacije

  • Šta je Retail Serbia?

  • Registrujte se!

Retail Serbia logoRetail Serbia prenosi vesti iz trgovinskog i logističkog sektora. Retail Serbia ima detaljan direktorijum trgovinskih i logističkih kompanija kao i kompanija koje pružaju usluge ovim industrijama sa opisima delatnosti, kontaktima, slikama i svim drugim neophodnim podacima. Retail Serbia ima katalog opreme za trgovce i logističare. Retail Serbia ima forum u kome možete diskutovati najnovije vesti, aktuelne teme, postaviti pitanje kolegama iz branše ili kao krajni potrošač preneti Vaše iskustvo iz kupovine. Retail Serbia je autor Retail magazina. I još mnogo toga... Istražite portal i vratite se ponovo.


ZajednicaRegistrovanjem na Retail Serbia Portalu dobijate mnoge prednosti poput mogućnosti prijavljivanja Vaše kompanije u Retail direktorijum, kao i učestvovanja u diskusijama i pristupu sadržajima namenjenim pre svega registrovanim korisnicima.

Ukoliko se odlučite za tu opciju možete dobiti i besplatnu elektronsku kopiju nekih od prethodnih brojeva Retail magazina.

magazin-logo
Posetite naš drugi sajt, Retail magazin, na kome možete pronaći sva izdanja našeg magazina u elektronskom obliku kao i kataloge i promocije trgovinskih lanaca u Srbiji.

Povežimo se :)

Pratite nas

Vesti | Kompanije | Forum