Retail Serbia

Trgovina u Srbiji

Vi ste ovde: Home Forum Trgovina u Srbiji Saopštenja za medije SVAKI DAN IMA BOLJI UKUS UZ CHIPSY OSMEH
Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

TEMA: SVAKI DAN IMA BOLJI UKUS UZ CHIPSY OSMEH

SVAKI DAN IMA BOLJI UKUS UZ CHIPSY OSMEH 7 meseci 3 nedelja pre #1210

  • Zarko
  • Zarko's Avatar
  • Van mreže
  • Dijamant [RS] foruma
  • Poruka: 674
  • Karma: 1
Oko 8000 studenata smeštenih u 10 studentskih domova u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Subotici, Čačku i Kosovskoj Mitrovici, kao i u Sarajevu i Banja Luci, dobiće priliku da koriste kreativni Chipsy kutak, koji će kompanija Marbo Product donirati u okviru nove Chipsy kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“. Chipsy i Marbo Product će opremiti zajedničke prostorije u studentskim domovima i na taj način doprineti boljim uslovima za život i učenje. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, kao i Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade kantona Sarajevo i Ministarstva prosvete i kulture Republike Srpske.


Kao deo kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmeh, lansirane su i nove kesice sa osmesima ali i dalje omiljenim čipsom, koje su ujedno i rekvizit za deljenje osmeha i pravljenje selfija. Cilj je da potrošači svoje selfije podele uz oznaku #podeliosmeh, odnosno #podijeliosmijeh na tržištu Bosne i Hercegovine, doprinesu da smehometri na sajtovima chipsy srbija i www.chipsy bosna prebroje što više osmeha i na taj način pomognu da studentski domovi što pre dobiju svoj Chipsy kutak.

„U svom poslovanju, vodimo se principom „Poslovanja sa svrhom“ kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Deo te platforme su i uverenja da naš uspeh zavisi i od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako studenti čine veliki deo ciljne grupe brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namenjena donacija koju planiramo. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, a koje će sadržati nameštaj, tehničke uređaje i rekvizite za zabavu i učenje doprineti da i studentima stavimo osmeh na lice“ rekao je Mihalis Orfanoudakis, direktor kompanije Marbo Product.

Pored društveno odgovornog aspekta, predstavljena kampanja donosi osmeh na lice i svim ljubiteljima Chipsy-a. Svi koji od 01. februara 2017. godine kada počinje nagradna igra, podele svoj osmeh uz oznaku #podeliosmeh ili #podijeliosmijeh na Facebook stranici Chipsy, kao i na ličnim Twitter ili Instagram nalozima mogu da da osvoje bicikle, mobilne telefone I phone 7 i automobil Fiat 500. Nagradna igra traje do kraja marta, kada će biti izvučeni dobitnici glavnih nagrada.

O kompaniji PepsiCo
Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2015. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neraskidivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pogledajte još

  • Korisne informacije

  • Šta je Retail Serbia?

  • Registrujte se!

Retail Serbia logoRetail Serbia prenosi vesti iz trgovinskog i logističkog sektora. Retail Serbia ima detaljan direktorijum trgovinskih i logističkih kompanija kao i kompanija koje pružaju usluge ovim industrijama sa opisima delatnosti, kontaktima, slikama i svim drugim neophodnim podacima. Retail Serbia ima katalog opreme za trgovce i logističare. Retail Serbia ima forum u kome možete diskutovati najnovije vesti, aktuelne teme, postaviti pitanje kolegama iz branše ili kao krajni potrošač preneti Vaše iskustvo iz kupovine. Retail Serbia je autor Retail magazina. I još mnogo toga... Istražite portal i vratite se ponovo.


ZajednicaRegistrovanjem na Retail Serbia Portalu dobijate mnoge prednosti poput mogućnosti prijavljivanja Vaše kompanije u Retail direktorijum, kao i učestvovanja u diskusijama i pristupu sadržajima namenjenim pre svega registrovanim korisnicima.

Ukoliko se odlučite za tu opciju možete dobiti i besplatnu elektronsku kopiju nekih od prethodnih brojeva Retail magazina.

magazin-logo
Posetite naš drugi sajt, Retail magazin, na kome možete pronaći sva izdanja našeg magazina u elektronskom obliku kao i kataloge i promocije trgovinskih lanaca u Srbiji.

Povežimo se :)

Pratite nas

Vesti | Kompanije | Forum