Retail Serbia

Trgovina u Srbiji

Vi ste ovde: Home Forum Trgovina u Srbiji Saopštenja za medije „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU
Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

TEMA: „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU

„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 4 meseci 2 nedelja pre #1325

  • Zarko
  • Zarko's Avatar
  • Van mreže
  • Dijamant [RS] foruma
  • Poruka: 643
  • Karma: 1
Apatinska pivara je u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, a u saradnji sa Asocijacijom automobilskih novinara Srbije, za sve posetioce 53. Međunarodnog sajma automobila pripremila aktivacije koje imaju za cilj da doprinesu podizanju svesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Tokom vikenda, svi zainteresovani su imali priliku da upravljaju automobilom na daljinski upravljač i pređu zadatu stazu sa specijalnim naočarima koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola. Osim toga, mogli su da, noseći „pijane“ naočare, pokušaju da hodaju po pravoj liniji i tako saznaju kako alkohol utiče na moć rasuđivanja, koordinaciju pokreta i motoričke sposobnosti.


Vožnja pod dejstvom alkohola je jedan od vodećih problema bezbednosti saobraćaja, a da je kampanja „Kad pijem, ne vozim“ koju Pivara sprovodi već desetu godinu zaredom uspela da utiče na svest javnosti, potvrđuju i rezultati ankete koja je imala za cilj da ukaže još jednom na značaj odgovorne konzumacije i rizike vožnje pod dejstvom alkohola. Rezultati su ohrabrujući jer u situaciji kada popije „čašicu više“,većina od 71,4 odsto ispitanika pozove taksi, prošeta do kuće ili pozove prijatelja. Na odluku da ne sednu za volan, najviše utiče činjenica da time ugrožavaju bezbednost u saobraćaju (56,9%), dok svaki četvrti vozač ima strah od dobijanja saobraćajne kazne ili oduzimanja dozvole. Rezultat ankete pokazao je da je 66% ispitanika zna koliki je dozvoljeni nivo alkohola u krvi pri vožnji, dok 16,2% ispitanika misli da uopšte nije dozvoljen alkohol.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara realizujeu saradnji sa Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije. U okvirukampanje, Pivara svake godine MUP-u donira alkometre najsavremenije generacije, kako bi pomogla efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju, a za proteklih devet godina donirano je ukupno 95 alkometara.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pogledajte još

  • Korisne informacije

  • Šta je Retail Serbia?

  • Registrujte se!

Retail Serbia logoRetail Serbia prenosi vesti iz trgovinskog i logističkog sektora. Retail Serbia ima detaljan direktorijum trgovinskih i logističkih kompanija kao i kompanija koje pružaju usluge ovim industrijama sa opisima delatnosti, kontaktima, slikama i svim drugim neophodnim podacima. Retail Serbia ima katalog opreme za trgovce i logističare. Retail Serbia ima forum u kome možete diskutovati najnovije vesti, aktuelne teme, postaviti pitanje kolegama iz branše ili kao krajni potrošač preneti Vaše iskustvo iz kupovine. Retail Serbia je autor Retail magazina. I još mnogo toga... Istražite portal i vratite se ponovo.


ZajednicaRegistrovanjem na Retail Serbia Portalu dobijate mnoge prednosti poput mogućnosti prijavljivanja Vaše kompanije u Retail direktorijum, kao i učestvovanja u diskusijama i pristupu sadržajima namenjenim pre svega registrovanim korisnicima.

Ukoliko se odlučite za tu opciju možete dobiti i besplatnu elektronsku kopiju nekih od prethodnih brojeva Retail magazina.

magazin-logo
Posetite naš drugi sajt, Retail magazin, na kome možete pronaći sva izdanja našeg magazina u elektronskom obliku kao i kataloge i promocije trgovinskih lanaca u Srbiji.

Povežimo se :)

Pratite nas

Vesti | Kompanije | Forum