Retail Serbia

Trgovina u Srbiji

Vi ste ovde: Home Forum Trgovina u Srbiji Saopštenja za medije Gorenje servis - tradicija duga više od 60 godina
Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

TEMA: Gorenje servis - tradicija duga više od 60 godina

Gorenje servis - tradicija duga više od 60 godina 1 godinu 5 meseci pre #619

  • milan
  • milan's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Retail Serbia - Trgovina u Srbiji
  • Poruka: 110
  • Primljenih Zahvalnica: 1
  • Karma: 0
Briga o potrošaču se ne završava kupovinom aparata

Kada je pre više od 60 godina osvojila tržište Srbije, kompanija Gorenje je unela udobnost i kvalitet u svakodnevni život miliona ljudi. Napredna tehnologija i fokus na funkcionalne aparate doprineli su izgradnji brenda koji je postao lider u proizvodnji, ali i zbrinjavanju kućnih aparata nakon samog procesa kupovine, kroz najveću i najsavremeniju servisnu mrežu u Srbiji.

„Naši potrošači su navikli da im aparati traju 20 do 30 godina. Zato je politika kompanije zaokružena celina brige o potrošačima, od proizvodnje i prodaje kvalitetnih i funkcionalnih aparata do postprodajne usluge, koju smo pre 60 godina prvi uveli na tržište Srbije“ – poručuju iz Gorenja.

Sigurna u kvalitet i pouzdanost svojih aparata, kompanija je prva na tržištu Srbije još 2005. uvela petogodišnju garanciju. Garantnim rokom obuhvaćeno je ukupno oko 1.700.000 različitih Gorenje aparata, od kojih oko 450.000 novih uđe u garantni rok na godišnjem nivou.


„Dug garantni rok i brzo i kvalitetno urađena usluga nisu jedina mera za kvalitet obavljenog posla. Osim stručno obavljene popravke, potrošači žele profesionalan, poslovan i kvalitetan odnos servisera. Prosečna odzivnost Gorenje servisera od datuma prijave do datuma popravke je 3,5 dana, što je u odnosu na Gorenje servise u regionu jedan od najboljih rezultata. Na godišnjem nivou realizuje se preko 80.000 kontakata sa kupcima preko našeg kontaktnog centra, što je preko 3.000 sati razgovora“ kaže Milan Radić, direktor Gorenje servisa.

Gorenje ima 26 ovlašćenih servisa u Srbiji. Kroz svoju servisnu mrežu koja obuhvata 25 gradova i CPU centar u Novom Sadu, Gorenje je stalno u komunikaciji sa svojim potrošačima. Svaki prijavljeni kvar se proverava i otklanja u najkraćem mogućem roku. Serviseri održavaju aparate unutar fabričkog kvaliteta, ugrađuju isključivo orginalne rezervne delove, pružaju korisnicima informacije i savete, a aparate čiji se funkcionalni kvarovi ne mogu sanirati, a još uvek su u garantnom roku, zamenjuju novim, bez bilo kakve nadoknade korisnika.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pogledajte još

  • Korisne informacije

  • Šta je Retail Serbia?

  • Registrujte se!

Retail Serbia logoRetail Serbia prenosi vesti iz trgovinskog i logističkog sektora. Retail Serbia ima detaljan direktorijum trgovinskih i logističkih kompanija kao i kompanija koje pružaju usluge ovim industrijama sa opisima delatnosti, kontaktima, slikama i svim drugim neophodnim podacima. Retail Serbia ima katalog opreme za trgovce i logističare. Retail Serbia ima forum u kome možete diskutovati najnovije vesti, aktuelne teme, postaviti pitanje kolegama iz branše ili kao krajni potrošač preneti Vaše iskustvo iz kupovine. Retail Serbia je autor Retail magazina. I još mnogo toga... Istražite portal i vratite se ponovo.


ZajednicaRegistrovanjem na Retail Serbia Portalu dobijate mnoge prednosti poput mogućnosti prijavljivanja Vaše kompanije u Retail direktorijum, kao i učestvovanja u diskusijama i pristupu sadržajima namenjenim pre svega registrovanim korisnicima.

Ukoliko se odlučite za tu opciju možete dobiti i besplatnu elektronsku kopiju nekih od prethodnih brojeva Retail magazina.

magazin-logo
Posetite naš drugi sajt, Retail magazin, na kome možete pronaći sva izdanja našeg magazina u elektronskom obliku kao i kataloge i promocije trgovinskih lanaca u Srbiji.

Povežimo se :)

Pratite nas

Vesti | Kompanije | Forum