Retail Serbia

Trgovina u Srbiji

Vi ste ovde: Home Forum Trgovina u Srbiji Saopštenja za medije Always ohrabruje devojke da se bave sportom
Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

TEMA: Always ohrabruje devojke da se bave sportom

Always ohrabruje devojke da se bave sportom 1 godinu 2 meseci pre #805

  • Zarko
  • Zarko's Avatar
  • Van mreže
  • Dijamant [RS] foruma
  • Poruka: 676
  • Karma: 1
Koliko puta ste čuli komentare poput „devojke ne treba da se bave tim sportom“ ili gledali ženski tim kako igra u polupraznoj dvorani? Kako to utiče na devojke i njihovu želju da se bave sportom tokom puberteta? To su ključna pitanja koja Always, globalni lider u oblasti intimne nege i brend koji želi da ojača samopouzdanje kod devojaka, postavlja o sportu – aktivnosti poznatoj po svom dalekosežnom i dugoročnom uticaju koji devojkama pomaže da budu i ostanu samouverene. Dok se svet priprema za Olimpijske igre u Riu 2016. godine, Always želi da podstakne, ohrabri i inspiriše devojke u svim zemljama da nastave da se bave sportom u okviru kampanje I dalje igraj #Kao devojka.

Podaci najnovijeg istraživanja Always Confidence & Puberty Survey* pokazuju da će do kraja puberteta polovina ispitanih devojaka (51 posto) prestati da se bavi sportom. Sa željom da razjasni ovo pitanje, brend Always i režiserka dokumentarnog filma koji je nominovan za Oskara, Nanet Berstajn, udružili su se kako bi saznali koji stav imaju devojke prema bavljenju sportom. U novom video spotu#Kao devojka, devojke govore o svom iskustvu bavljenja sportom, izazovima i koristima, o tome šta im je pomoglo da ostanu u sportu ili šta ih je navelo da ga napuste. Poslušajte njihove priče i pronađite inspiraciju u njihovom snažnom pozivu svim devojkama da nastave da se bave sportom –Always I dalje igraj #Kao devojka.


Srpska tekvondistkinja i osvajačica olimpijskog zlata, Milica Mandić, pridružila se Always kampanji #Kao devojka kako bi podelila svoju priču i podstakla devojke da nastave da se bave sportom. „Sportom se bavim gotovo ceo svoj život. U početku sam menjala sportove, bavila se plivanjem, zatim aikidom i sa svojih trinaest godina sam pronašla tekvondo. Ni jednog trenutka nisam razmišljala da napustim sport i treniranje istog, ali sam tražila sebe dok nisam pronašla sport koji me ispunjava i koji mi daje samopouzdanje koje imam danas.“, rekla je Milica. „Iz tog razloga, ponosna sam što sam deo kampanjebrenda Always, #Kao devojka, koja treba da pomogne devojkama da ostanu samouverene tokom puberteta tako što će ih inspirisati da nastave da se bave sportom.“

Mnoge studije su pokazale da kontinuirano bavljenje sportom u velikoj meri utiče na jačanje samopouzdanja kod devojaka, u svakom smislu, i omogućava razvoj dragocenih veština koje će im pomoći da budu samouverene čime god da se bave kasnije u životu. Zapravo, jedna novija američka studija sprovedena u 2015. sa ciljem prikupljanja podataka o potrošačima pokazala je da devojke starosti između 18 i 24 godina imaju dvostruko veće šanse da budu samouverene ako se redovno bave sportom u poređenju sa onim koje se ne bave sportom uopšte . Pored toga, nedavno istraživanje koje je sproveo brend Always otkriva da su devojke kao tri najznačajnije koristi bavljenja sportom navele veće samopouzdanje, timski rad i liderske veštine. Međutim, uprkos poznatim koristima, devojke i dalje smatraju da im nije mesto u sportu. Sem toga, 67 procenata devojaka smatra da ih društvo ne ohrabruje da se bave sportom.

„Tokom Olimpijskih igara, širom sveta, sportistkinje dobijaju veću pažnju javnosti iiz tog razloga nismo mogli da nađemo bolji trenutak kako bismo istakli ključnu ulogu koju sport ima u jačanju samopouzdanja kod devojaka“, rekla je Mišel Beten, pomoćnik direktora za brend Always. „Pozvaćemo i ujedinićemo olimpijske sportiste, Međunarodni olimpijski komiteti nacionalne olinpijske komititete, kaoi druge organizacije, da pokrenu promeneiučine svet mestom u kome svaka devojka zaista oseća da može da se bavi sportom i da će ostati u sportu, u skladu sa sloganom I dalje igraj #Kao devojka!“

Always poziva sve da se pridruže i izmene pravila kako bi devojke ostale u sportu. Obavežite se da ćete, kao devojka, nastaviti da se bavite sportom (I dalje igraj #Kao devojka) i podstaći druge da urade isto. Postavite sliku, snimite video ili postavite tvit koristeći #Kao devojka kako biste pokazali svoju podršku i inspirisali devojke u celom svetu da nastave da se bave sportom.


Najvažniji zaključci studije „Always Puberty & Confidence Wave IV“
• Do 17. godine ili do kraja puberteta, više od polovine devojaka (51%) napusti sport.
• 7 od 10 devojaka koje su prestale da se bave sportom tokom puberteta smatra da nisu pripadale svetu sporta.
• Samo 1/3 devojaka misli da društvo podstiče devojke da se bave sportom.
• Tri najznačajnije koristi bavljenja sportom koje su devojke navele su veće samopouzdanje (62%), timski rad (64%) i liderske veštine (54%)


O Always kampanji #Kao devojka
Always pokret #Kao devojkapodržavaju milioni devojaka širom sveta zahvaljujući kojim kampanja #Kao devojka dobija sve veći značaj. Kampanja brenda Always,#Kao devojka, pokrenuta u junu 2014. godine inspirisana je saznanjem da početak puberteta i prva menstruacija označavaju najveći pad samopouzdanja za devojčice i da teške reči mogu dodatno da smanje samopouzdanje. Kampanja je pokazala dalekosežan uticaj koji fraza „kao devojka“ može da ima na samopouzdanje kod devojaka iinspirisala pokret koji je počeo da menja mišljenje javnosti: nakon što je pogledalavideo spot#Kao devojka, većina ljudi (76 procenata žena starosti od 16 do 24 i 59 procenata muškaraca) je rekla da je spot promenio njihovu percepciju fraze „kao devojka“, *** prema istraživanju Always Puberty & Confidence Wave II Study. Ali to nije mogao da bude kraj. Tokom 2015. godine, nova Always studija je otkrila da 72 posto devojaka smatra da ih društvo ograničava tako što im govori šta treba i šta ne treba da rade ili kakve treba da budu. Više od polovine devojaka misli da će društvena ograničenja biti ista ili još gora za deset godina, što pokazuje da im nedostaje nada da će doći do promene. Brend Always to nije mogao da prihvati i pokrenuo je kampanju Nezaustavljiva #Kao devojka kako bi ohrabrio sve devojke da pokažu svetu da mogu da urade ili budu sve što požele.


Metodologija istraživanja

*StudijuAlways Confidence & Puberty Wave IV Studysprovela je kompanija MSLGROUP Research koristeći panel podatke kompanije Research Now koja je anketirala ukupno 1.514 Amerikanaca. Nacionalni reprezentativni uzorak činila je grupa od 1.006 devojaka starosti od 16 do 24 godine i 508 mladića starosti od 16 do 24 godine. Istraživanje je sprovedeno u periodu od 30. decembra 2015. do 7. januara 2016. godine.

**StudijuAlways Confidence & Puberty Wave III Study sprovela je kompanija MSLGROUP Research koristeći panel podatke kompanije Research Now koja je anketirala ukupno 1.800 Amerikanaca (1.300 devojaka američke nacionalnosti starosti od 16 do 24 godine i 500 mladića američke nacionalnosti starosti od 16 do 24 godine). Nacionalni reprezentativni uzorak činila je grupa od 1.000 žena i 500 muškaraca kao i dodatni broj od 150 žena afričko-američkog porekla i 150 žena hispano-američkog porekla. Istraživanje je sprovedeno u periodu od 30. aprila 2015. do 8. maja 2015. godine.

***Studiju Always Confidence & Puberty Wave II Study sprovela je kompanija MSLGROUP koristeći panel podatke kompanije Research Now koja je anketirala ukupno 1.800 Amerikanaca (1.300 žena američke nacionalnosti starosti od 16 do 49 godina i 500 muškaraca američke nacionalnosti starosti od 16 do 49 godina). Nacionalni reprezentativni uzorak činila je grupa od 1.000 žena i 500 muškaraca kao i dodatni broj od 150 žena afričko-američkog porekla i 150 žena hispano-američkog porekla. Istraživanje je sprovedeno u periodu od 5. decembra 2014. do 12. decembra 2014. godine.

O brendu Always
Always®, globalni lider u oblasti intimne zaštite, nudi širok asortiman higijenskih uložaka, maramica i dnevnih uložaka koji su prilagođeni različitim tipovima tela, jačini menstruacije i različitim potrebama. Always linija proizvoda za intimnu higijenu sadrži Always Infinity™, Always Ultra tanke higijenske uloške, Always Maxi higijenske uloške, Always dnevne uloške i Always maramice za intimnu negu.

O kompaniji Procter & Gamble
P&G nudi potrošačima širom sveta jedan od najboljih asortimana pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova koji obuhvata Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G zajednica posluje u oko 70 zemalja širom sveta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pogledajte još

  • Korisne informacije

  • Šta je Retail Serbia?

  • Registrujte se!

Retail Serbia logoRetail Serbia prenosi vesti iz trgovinskog i logističkog sektora. Retail Serbia ima detaljan direktorijum trgovinskih i logističkih kompanija kao i kompanija koje pružaju usluge ovim industrijama sa opisima delatnosti, kontaktima, slikama i svim drugim neophodnim podacima. Retail Serbia ima katalog opreme za trgovce i logističare. Retail Serbia ima forum u kome možete diskutovati najnovije vesti, aktuelne teme, postaviti pitanje kolegama iz branše ili kao krajni potrošač preneti Vaše iskustvo iz kupovine. Retail Serbia je autor Retail magazina. I još mnogo toga... Istražite portal i vratite se ponovo.


ZajednicaRegistrovanjem na Retail Serbia Portalu dobijate mnoge prednosti poput mogućnosti prijavljivanja Vaše kompanije u Retail direktorijum, kao i učestvovanja u diskusijama i pristupu sadržajima namenjenim pre svega registrovanim korisnicima.

Ukoliko se odlučite za tu opciju možete dobiti i besplatnu elektronsku kopiju nekih od prethodnih brojeva Retail magazina.

magazin-logo
Posetite naš drugi sajt, Retail magazin, na kome možete pronaći sva izdanja našeg magazina u elektronskom obliku kao i kataloge i promocije trgovinskih lanaca u Srbiji.

Povežimo se :)

Pratite nas

Vesti | Kompanije | Forum