Retail Serbia

Trgovina u Srbiji

Vi ste ovde: Home Forum Trgovina u Srbiji Saopštenja za medije Henkel zabeležio snažan učinak u drugom kvartalu
Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

TEMA: Henkel zabeležio snažan učinak u drugom kvartalu

Henkel zabeležio snažan učinak u drugom kvartalu 4 godina 1 mesec pre #100

  • milan
  • milan's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Retail Serbia - Trgovina u Srbiji
  • Poruka: 110
  • Primljenih Zahvalnica: 1
  • Karma: 0
Henkel zabeležio snažan učinak u drugom kvartalu

• Rast prodaje od 1,9 odsto na 4,286 milijarde evra (organski rast od 4,0 odsto);
• Korigovani operativni profit je povećan za 8,2 odsto, na 660 miliona evra;
• Korigovana EBIT marža je povećana za 0,9 odsto, na 15,4 odsto;
• Dvocifren rast korigovanog prinosa po prioritetnoj akciji (EPS) uvećan je za 10,3 odsto;
• Novi rekord rasta prodaje na tržištima u razvoju (45 odsto);

„Uprkos izazovnom tržišnom okruženju, Henkel je zabeležio snažan učinak u drugom kvartalu, kao i značajno povećanje prodaje i prihoda u sva tri poslovna sektora. Naš korigovani prinos od prodaje je po prvi put porastao na 15,4 odsto“, izjavio je Izvršni direktor Henkela, Kasper Rorsted. „I dok su svi regioni zabeležili rast, naša tržišta u razvoju su opet značajno doprinela ovom rezultatu. Udeo prodaje na tržištima u razvoju značajno je porastao, po prvi put dostigavši 45 odsto.“

Henkelova prodaja u drugom kvartalu 2013. godine iznosila je 4,286 milijardi evra, što predstavlja povećanje od 1,9 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Nakon korekcije jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restrukturiranja, korigovani operativni profit povećan je za 8,2 odsto, sa 609 milion evra na 660 miliona evra. Korigovan prihod od prodaje (korigovana EBIT marža) značajno je povećan za 0,9 procentnih poena, na 15,4 odsto. Finansijski rezultat kompanije Henkel se poboljšao za 18 miliona evra, na 27 miliona evra, uglavnom usled bolje neto finansijske pozicije i boljih rezultata zaštite od kursnog rizika. Zabeležen prihod od prodaje iznosio je 14,2 odsto, u odnosu na 13,9 odsto koliko je iznosio u istom tom periodu prošle godine. Organska prodaja, koja isključuje uticaj strane razmene i akvizicije/prodaje, porasla je za 4,0 odsto.

Učinak poslovnih sektora

Sva tri poslovna sektora doprinela su solidnom učinku: Sektor Detergenti i kućna hemija zabeležio je veoma snažan rast organske prodaje od 5,8 odsto; Sektor Beauty care zabeležio je solidan organski rast prodaje od 2,8 odsto; dok je u sektoru Adhezivi tehnologije takođe zabeležen solidan organski rast prodaje od 3,6 odsto u odnosu na prošlogodišnji period.
Regionalni rezultati

Prodaja u Istočnoj Evropi je porasla za 3,7 odsto, na 799 miliona evra. Organski rast je iznosio 5,8 odsto, a poslovanje u Rusiji i Turskoj je dalo posebno veliki doprinos tome. Tržišta u razvoju su zabeležila veoma snažan rast organske prodaje. Organski rast je iznosio 8,9 odsto, a tom rezultatu su doprineli svi poslovni sektori.

Rezultati u CEE regionu

„Poslovni zamah je bio zaista zadovoljavajući. Međutim, tržišni razvoj je i dalje bio težak, a rast nije mogao da dostigne prošlogodišnji nivo. Pa ipak, posebno je sektor Adhezivi tehnologije iskoristio nagli rast građevinskog sektora, kao i sektor Detergenata i kućne hemije koji je zabeležio pozitivan rezultat. Rast prodaje kompanije Henkel CEE u drugom kvartalu je bio u rasponu srednje jednocifrene vrednosti, a došlo je i do blago neproporcionalnog porasta prihoda. Sve u svemu, Henkel CEE je na pravom putu, kao što je bilo planirano“, rekao je Ginter Tumser, predsednik kompanije Henkel za centralnu i istočnu Evropu.

Potvrđena liderska pozicija za 2013. godinu

Osvrćući se na drugu polovinu godine, Rorsted je rekao: „Očekujemo da celokupno privredno okruženje ostane teško. Zbog toga ćemo nastaviti da dalje unapređujemo našu konkurentnost. Nastavićemo da prilagođavamo, pojednostavljujemo i ubrzavamo naše procese rada kako bismo mogli fleksibilnije i efikasnije da odgovorimo na nestabilno tržišno okruženje u kom poslujemo. Očekujemo da organski rast prodaje za kompletnu fiskalnu godinu bude između 3 i 5 odsto, kao i porast korigovane EBIT marže na oko 14,5 odsto, te poboljšanje korigovanog prinosa po prioritetnoj akciji od oko 10 odsto.“
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pogledajte još

  • Korisne informacije

  • Šta je Retail Serbia?

  • Registrujte se!

Retail Serbia logoRetail Serbia prenosi vesti iz trgovinskog i logističkog sektora. Retail Serbia ima detaljan direktorijum trgovinskih i logističkih kompanija kao i kompanija koje pružaju usluge ovim industrijama sa opisima delatnosti, kontaktima, slikama i svim drugim neophodnim podacima. Retail Serbia ima katalog opreme za trgovce i logističare. Retail Serbia ima forum u kome možete diskutovati najnovije vesti, aktuelne teme, postaviti pitanje kolegama iz branše ili kao krajni potrošač preneti Vaše iskustvo iz kupovine. Retail Serbia je autor Retail magazina. I još mnogo toga... Istražite portal i vratite se ponovo.


ZajednicaRegistrovanjem na Retail Serbia Portalu dobijate mnoge prednosti poput mogućnosti prijavljivanja Vaše kompanije u Retail direktorijum, kao i učestvovanja u diskusijama i pristupu sadržajima namenjenim pre svega registrovanim korisnicima.

Ukoliko se odlučite za tu opciju možete dobiti i besplatnu elektronsku kopiju nekih od prethodnih brojeva Retail magazina.

magazin-logo
Posetite naš drugi sajt, Retail magazin, na kome možete pronaći sva izdanja našeg magazina u elektronskom obliku kao i kataloge i promocije trgovinskih lanaca u Srbiji.

Povežimo se :)

Pratite nas

Vesti | Kompanije | Forum