× Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

SVAKI DAN IMA BOLJI UKUS UZ CHIPSY OSMEH

Više
2 godina 5 meseci pre #1210 od Zarko
Oko 8000 studenata smeštenih u 10 studentskih domova u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Subotici, Čačku i Kosovskoj Mitrovici, kao i u Sarajevu i Banja Luci, dobiće priliku da koriste kreativni Chipsy kutak, koji će kompanija Marbo Product donirati u okviru nove Chipsy kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“. Chipsy i Marbo Product će opremiti zajedničke prostorije u studentskim domovima i na taj način doprineti boljim uslovima za život i učenje. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, kao i Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade kantona Sarajevo i Ministarstva prosvete i kulture Republike Srpske.


Kao deo kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmeh, lansirane su i nove kesice sa osmesima ali i dalje omiljenim čipsom, koje su ujedno i rekvizit za deljenje osmeha i pravljenje selfija. Cilj je da potrošači svoje selfije podele uz oznaku #podeliosmeh, odnosno #podijeliosmijeh na tržištu Bosne i Hercegovine, doprinesu da smehometri na sajtovima chipsy srbija i www.chipsy bosna prebroje što više osmeha i na taj način pomognu da studentski domovi što pre dobiju svoj Chipsy kutak.

„U svom poslovanju, vodimo se principom „Poslovanja sa svrhom“ kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Deo te platforme su i uverenja da naš uspeh zavisi i od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako studenti čine veliki deo ciljne grupe brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namenjena donacija koju planiramo. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, a koje će sadržati nameštaj, tehničke uređaje i rekvizite za zabavu i učenje doprineti da i studentima stavimo osmeh na lice“ rekao je Mihalis Orfanoudakis, direktor kompanije Marbo Product.

Pored društveno odgovornog aspekta, predstavljena kampanja donosi osmeh na lice i svim ljubiteljima Chipsy-a. Svi koji od 01. februara 2017. godine kada počinje nagradna igra, podele svoj osmeh uz oznaku #podeliosmeh ili #podijeliosmijeh na Facebook stranici Chipsy, kao i na ličnim Twitter ili Instagram nalozima mogu da da osvoje bicikle, mobilne telefone I phone 7 i automobil Fiat 500. Nagradna igra traje do kraja marta, kada će biti izvučeni dobitnici glavnih nagrada.

O kompaniji PepsiCo
Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2015. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neraskidivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare.

Molimo vas Prijava ili Napravite nalog da se pridružite konverzaciji.

U pogonu je Kunena Forum