× Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

CHIPSY KUTAK U STUDENTSKIM DOMOVIMA U BEOGRADU I SUBOTICI

Više
2 godina 9 meseci pre #1276 od Zarko
Chipsy kutak, kreativno osmišljen i moderno opremljen zajednički prostor namenjen studentima koji žive u studentskim domovima širom Srbije, zvanično je otvoren i u objektu „Patris Lumumba“ Studentskog centra Beograd. Chipsy kutak predstavlja donaciju brenda Chipsy i kompanije Marbo Product u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“, a ranije ove nedelje, otvoren je i prvi Chipsy kutak u u studentskom domu “Bosa Milićević” u Subotici. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, a predviđeno je da bude opremljeno ukupno osam domova u gradovima širom Srbije.


Pored doma „Patris Lumumba“, svoj Chipsy kutak u Beogradu će dobiti i dom „4. april“. Oba beogradska Chipsy kutka se prostiru na približno 100 metara kvadratnih, a sadržaj svih Chipsy kutaka čini moderan nameštaj, savremeni tehnički uređaji, i rekvizitI za zabavu u časovima predaha od učenja. U prijatnom ambijentu beogradskih Chipsy kutaka uživaće gotovo 2200 studenata smeštenih u ovim objektima.

Pored Beograda i Subotice, predviđeno je da se zajedničke prostorije opreme i u domovima u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Čačku i Kosovskoj Mitrovici. Svoje Chipsy kutke dobiće i domovi u Sarajevu i Banja Luci čime će ovim projektom biti obuhvaćeno ukupno 8000 studenta. Zajedničke prostorije koje su opremljene u okviru ove kampanje za cilj imaju unapređenje uslova za život i učenje u studentskim domovima širom Srbije i Bosne i Hercegovine.


„Inspiracija za ovu kampanju potekla je i od naše poslovne filozofije „Poslovanja sa svrhom“ kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Deo te platforme su i uverenja da naš uspeh zavisi od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako studenti čine veliki deo ljubitelja brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namenjena donacija u okviru aktuelne Chipsy kampanje. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, doprineti da studentima stavimo osmeh na lica i period studiranja i života u studentskom domu učinimo još nezaboravnijim“ rekla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije Marbo Product.
Kao deo kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmeh, lansirane su nove Chipsy kesice sa osmesima, koje su ujedno i rekvizit za deljenje osmeha i pravljenje selfija.

O kompaniji PepsiCo
Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neraskidivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.

U pogonu je Kunena Forum