×
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
POKAŽITE SVOJ BESPREKORAN STIL!
- Zarko
-
Pokretač teme
- Van mreže
- Dijamant [RS] foruma
-
Manje
Više
- Poruka: 929
- Karma: 1
- Primljenih Zahvalnica: 0
5 meseci 1 nedelju pre #1804
od Zarko
Ako želite da izgledate moderno, a istovremeno i ležerno, odaberite odeću u crnoj i beloj boji. Dovoljno upadljiva ali i elegantna, moderna i razigrana, crno-bela kombinacija će ovog leta privući poglede i obogatiti vaš stil neprolaznim šarmom. Zato, kada ne znate šta da obučete – crna i bela su uvek savršeni izbor!
A da bi vaša crno-bela kombinacija izgledala besprekorno, obavezno nanesite NIVEA Black&White Invisible – dezodorans broj 1 u svetu protiv fleka na odeći* – štiti belu odeću od žutih fleka koje uzrokuje znoj, i ne ostavlja bele tragove na tamnoj odeći. Njegova blaga formulacija deluje kao antiperspirant tokom 48 sati – sve što vam je potrebno da biste se osećali sveže tokom celog dana i istakli svoj savršen stil!
Ovog leta stil i osećaj svežine su u prvom planu – spremite se za NIVEA Black&White Invisible Fashion Edition! Tri pakovanja u ograničenoj seriji imaju moderan, monohromatski dizajn – kombinacija bele i crne boje poslužiće vam kao modna inspiracija – bilo da ste u potrazi za modernim, ležernim stilom, ili želite da izgledate prefinjeno i elegantno.
Elegantan, zaobljen dizajn i prefinjen, cvetni miris dezodoransa NIVEA Black&White Invisible Clear Fashion Edition probudiće vašu kreativnu energiju.
Budite u trendu i istaknite svoj stil – upadljiv, prugasti dizajn i lagani miris čine NIVEA Black&White Invisible Pure Fashion Edition dezodorans pravim izborom za uživanje u letu.
Intenzivan, svež miris dezodoransa NIVEA Black&White Invisible Fresh Fashion Edition i njegov razigrani tufnasti dizajn otkriće drugima vašu zabavnu stranu i neumornu prirodu.
Ili, još bolje, sakupite ih sve i uživajte u mirisima koji odišu glamurom i stilom – svakog dana!
* Izvor: Nielsen, Market Track, Tržište dezodoransa, dezodorans protiv fleka, analiza sprovedena u 54 zemlje. Vrednost prodaje i vrednost prodaje u pakovanjima. MAT zaključno sa decembrom 2017 (jan. 2017 – dec. 2017).
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Ako želite da izgledate moderno, a istovremeno i ležerno, odaberite odeću u crnoj i beloj boji. Dovoljno upadljiva ali i elegantna, moderna i razigrana, crno-bela kombinacija će ovog leta privući poglede i obogatiti vaš stil neprolaznim šarmom. Zato, kada ne znate šta da obučete – crna i bela su uvek savršeni izbor!
A da bi vaša crno-bela kombinacija izgledala besprekorno, obavezno nanesite NIVEA Black&White Invisible – dezodorans broj 1 u svetu protiv fleka na odeći* – štiti belu odeću od žutih fleka koje uzrokuje znoj, i ne ostavlja bele tragove na tamnoj odeći. Njegova blaga formulacija deluje kao antiperspirant tokom 48 sati – sve što vam je potrebno da biste se osećali sveže tokom celog dana i istakli svoj savršen stil!
Ovog leta stil i osećaj svežine su u prvom planu – spremite se za NIVEA Black&White Invisible Fashion Edition! Tri pakovanja u ograničenoj seriji imaju moderan, monohromatski dizajn – kombinacija bele i crne boje poslužiće vam kao modna inspiracija – bilo da ste u potrazi za modernim, ležernim stilom, ili želite da izgledate prefinjeno i elegantno.
Elegantan, zaobljen dizajn i prefinjen, cvetni miris dezodoransa NIVEA Black&White Invisible Clear Fashion Edition probudiće vašu kreativnu energiju.
Budite u trendu i istaknite svoj stil – upadljiv, prugasti dizajn i lagani miris čine NIVEA Black&White Invisible Pure Fashion Edition dezodorans pravim izborom za uživanje u letu.
Intenzivan, svež miris dezodoransa NIVEA Black&White Invisible Fresh Fashion Edition i njegov razigrani tufnasti dizajn otkriće drugima vašu zabavnu stranu i neumornu prirodu.
Ili, još bolje, sakupite ih sve i uživajte u mirisima koji odišu glamurom i stilom – svakog dana!
* Izvor: Nielsen, Market Track, Tržište dezodoransa, dezodorans protiv fleka, analiza sprovedena u 54 zemlje. Vrednost prodaje i vrednost prodaje u pakovanjima. MAT zaključno sa decembrom 2017 (jan. 2017 – dec. 2017).
Molimo vas Prijava ili Napravite nalog da se pridružite konverzaciji.